Lettori fissi

Pagine

adsense

giovedì 12 febbraio 2015

gjithca mbi javen e pare te shtatzanis . shtatzania hap mbas hapi

JAVA E PAR E SHTATZANIS







Java e par e shtatzanis zakonisht nuk arrihet te kupètohet nga pjesa me e madhe e femrave, sepse

mendohet se vonesa e ciklit mestrual eshte nje gje normale, sidomos ne rastin e shtatzanis te pa

planifikuar. Shenjat e shtatzanis nuk jan te dukshme menjeher pas konceptimit ( te renurit shtatzan),

sepse disa shenja si lodhja , urinimi ishpesht dhe ndryshimi i humorit mund te konsiderohen gjera

normale te zakonshme. Pasi te keni zbuluar shtatzanin , duke shkuar tek nje gjinekolog ose nga nje

test shtatzanie, ateher ju duhet te llogarisni ditete e par te mestuazioneve qe ju kan ardhur heren e

fundit, pasi nga kjo dit ju llogarisni periudhen e nente muajve te shtatzanis, dhe mund te zbuloni

periudhen e sakt kur duhet te lindni.Cikli i ovulazionit zgjat 30 dit. Periudha gjatë së cilës një vezë

nga vezoret shkon në tubat fallopiane, kur një sperma e bën atë pjellore, dhe kjo vezë pjellore bie në

tubat fallopiane që shkojnë në mitër.Ju jeni shtatzan qe nga momenti qe mbaron cikli juaj mestual

dhe keshtu ju mund te llogarisni diten e par te sakt te fillimit te shtatzanis. Disa artikuj të thon se

gjat dy javëve të para ju nuk jeni në të vërtetë shtatzënë, sepse në qoftë se data është llogaritur nga

dita e parë pas ciklit të fundit, duke qenë se ju nuk mund të bëheni me barrë shpejt pas përfundimit të

menstruacioneve, shtatzania në të vërtetë fillon të dytën javë, kur ndodh fekondimi. Gjatë kësaj kohe

 ju nuk do të vini re ndonjë ndryshim, ju do të vazhdojë të bëni punën tuaj pa ndryshuar rutinën e

përditshme. Ka disa gra që nuk e kuptojnë se ato janë shtatzënë, ndersa disa te tjera

njohin menjeher simptomat



ZHVILLIMI I FEMIJES 


Gjatë javës së parë nuk ka zhvillim të fëmijës, pasi ju nuk jeni në të vërtetë shtatzënë në këtë kohë që

nga java e parë është koha menjëherë pas përfundimit të ciklit tuaj menstrual, dhe i njëjti konceptim

ndodh pas rreth dy javësh në fund e ciklit. Megjithate kjo periudh bashkohet ne shtatzanin tuaj edhe

pse ju nuk jeni me te vertet shtatzan . vetem pas kesaj jave behet konceptimi ku sperma bashkohet

me vezen . Pas konceptimit qelizat fillojn te ndahen . Gjat javes se pare femija eshte quajtur

blastocito dhe eshte me madhesi mikroskopike . Me mbrapa pjesa pjesa e jashtme e kesaj blastocites

do te behet placenta dhe pjesa e brendshme do te behet embrion . Ne qofte se do te shkeputet dhe

fertilizohet me shume se nje vez mund te ndodh formimi i zigotes te shumfisht. Zigotat kan 36

kromozome te cilat jan te marra nga te dy partneret dhe keto kromozome permbajn materialin

gjenetik qe percakton karakteristiken e femijes, si gjinin , ngjyren e flokut , gjerat e vecanta , ngjyren

e lekures , gjatesin , ngjyren e syve , zgjuarsin dhe paraqitjen e fytyres,



NDRYSHIMI I TRUPIT TUAJ 

Java e par e shtatzanis nuk ju ben te keni ndryshime te rendesishme ne fizikun tuaj , por

ka shum ndryshime ne brendesi te trupit tuaj . Nëse data është llogaritur nga dita e parë e ciklit te

fundit qe keni patur ciklit të fundit , atëherë ju nuk mund të jetë shtatzënë gjatë javës së parë, duke

qenë se konceptim fillon vetëm pas javës së dytë pas përfundimit të ciklit tuaj mujore. Megjithatë ka

disa sinjale të zakonshme që mund të shihet në fillim të një shtatzanie qe jan provuar nga pjesa me e

madhe e grave . Mund te keni probleme te tretjes ne stomak dhe ajer ne bark , kapsllek dhe te vjella

mund te mos ndiheni mir kur zgjoheni ne mengjes. Mund te keni pak uri gjat kesaj kohe dhe

ndryshimi i hormoneve mund tju ndrroj humorin. Disa femra mund te ken problemin e urinimit te

 tepert dhe disa te tjera te ken fryrje dhe dhimje ne gjoks. Pjesa me e madhe e femrave ndihet e lodhur

 dhe konfuze per shkak te presionit te ulet te gjakut. te gjitha keto sintomat ndryshijn nga femra ne

femer dhe disa femra mund edhe mos ti ken keto sintoma  gjat javes se par te shtatzanis. Keto

sintoma mund te rregullohen nga nje diet e shendetshme plot me fibra  dhe e ekuilibruar. Duhet te

hani avash dhe te pertypeni mir ne menyr qe te ndihmoni tretjen e ushqimit tuaj qe do te jet nje nga

problemet tuaja me te medha ne ditet ne vazhdim dhe me von.Nuk ka shumë ndryshime të dukshme

 në trupin e një gruaje dhe shumica e grave në këtë periudhë vazhdon të kryejnë aktivitetet e tyre të

përditshme si zakonisht, përveç nëse ajo është këshilluar për të ber kujdes.në këtë periudhë ju mund

të kryeni çdo aktivitet, prandaj është e rëndësishme që të ketë argëtim gjatë këtyre ditëve dhe për të

përmirësuar dietën e tyre për ta bërë atë të shëndetshme dhe të përgatiten për javët që vijnë.



CFAR DUHET TE BEJME 

Sa më shpejt që të vëreni simptomat , dhe gjeni statusin e shtatzënisë suaj, ju mund të filloni  të

përgatiteni të jetojni në një mënyrë të shëndetshme nga fillimi i shtatzanis.Gjëja më e rëndësishme që

ju mund të beni është që të filloni duke ndjekur një dietë të shëndetshme të ekuilibruar . Duhet te

nderprisni te gjitha zakonet  tuaja te keqe qe mund tju demtojn ju dhe femijen tuaj, si te pirit duhan

dhe alkol. Ne qoftese jeni duke mar ndonje ilac apo ndjekur ndonje kur duhet te flisni me

mjekun tuaj  per te ditur ne se duhet ti nderprisni apo jo . Nese doni te keni nje shtatzani te

planifikuar duhet te

filloni qe tani te kujdeseni per dieten tuaj e te keni nje jet te shendetshme qe do tju ndihmoi te keni

nje

femij te shendetshem . Me perpara se te planifikoni shtatzanin tuaj ju duhet te pini nje acid folik ne

dit qe do tju rris fertilitetin tuaj dhe te keni nje shtatzani sa me te shpejt



15 commenti:

  1. Po kur ke vonese 1 jave te ciklit, ben edhe 2 teste shtatzanine dhe dalin negative . Kesaj si I thuhet

    RispondiElimina
  2. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  3. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  4. Po nese ke vetem dhimbje barku dhe gjum a Jan shenj e shtatzanis ?? Un k perdor clomid dhe jam n pritje a eshte efektiv per nj shtatzani t shpejt ??

    RispondiElimina
  5. kam urinim te shpesht dhe dhimbje kurrizi gjat gjith muajit kam 6 muaj qe provoj pa rezultat por ket muji kam shum ndjeshmeri sekam ngelur pasneser bej ni muaj nga cikli i fundit

    RispondiElimina
  6. Unë premtoj ta ndaj këtë dëshmi në të gjithë botën kur i dashuri im të kthehet tek unë, dhe sot falënderoj sinqerisht DR WHITE, për sjelljen e gëzimit dhe lumturisë në marrëdhënien time dhe familjen time. Unë dua t'ju informoj të gjithëve se ekziston një magjistar i vërtetë dhe i vërtetë. Unë kurrë nuk kam besuar në asnjë nga këto gjëra derisa kam humbur të dashurin tim, kisha nevojë për ndihmë derisa gjeta Dr. WHITE, një magjistar i mrekullueshëm, dhe ai më bëri një magji dashurie dhe më siguroi se do ta kthej të dashurin tim pas 2 ditësh duke bërë magji, 2 ditë më vonë, telefoni im ra dhe kështu në mënyrë tronditëse i dashuri im nuk më ka thirrur për 3 muajt e fundit. Ai kërkoi falje për zemrën e tij të thyer dhe tha se ishte gati të ishte shtylla ime për pjesën tjetër të jetës së tij me mua. Dr. BARDH, e liroi për të ditur se sa shumë e dua dhe sa e dua. Dhe ai hapi sytë për të imagjinuar sa shumë ndajmë së bashku. Ndërsa e shkruaj këtë dëshmi tani, unë jam vajza më e lumtur në tokë. Dr. WHITE gjithashtu mund t'ju ndihmojë. Dërgojini atij një email në: (wightmagicmaster@gmail.com) ose WhatsApp -it të tij në +17168691327

    RispondiElimina
  7. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RispondiElimina
  8. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RispondiElimina
  9. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    RispondiElimina
  10. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj që e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    RispondiElimina

adsense